شاید عفونت ادراری داری
دلیلش اینه که ادرار انگار کامل تخلیه نمیشه بعد پساری بعد میای خ سریع احساس میکنی باز داری من قشنگ نیستم آب میگیرم چند بار میبینم بازم میاد بعد قشنگ تخلیه میشه دیگه زود دستشوییم نمیگییره
منم پساری دارم از همون اوایل بارداریم چون رحمم دوشاخه محض اطمینان بیشتر گزاشتم هفته ۱۰ بود فک کنم
ولی این تکرر ادرار دوهفته ای میشه اومده سراغم خستمممم کرده
من سرکلاژم یاهر نیم ساعت یاهریکساعت دستشوییم
پساری چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.