۳ پاسخ

توت فرنگی الان ندی بهتره حساسیتش بالاست

زیر ۱۱ ماه ممنوعه توت فرنگی خیلی هم طبع سردی داره نده بهش

توت فرنگی خیلی آلودگی داره. زیر یک سال ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان کوروش قشنگه🐭❤️ مامان کوروش قشنگه🐭❤️ ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی