من بچه سفالیک قبلا بریچ بود خودمم اصن برام مهم نیس حالا بلاخره یکیش میشه دیگا🤣
من ۲۴ ام میرم که دکترم تاریخ بزنه
من ۳۲هفنه رفتم سونو بچم بریچ بود دکتر گفت۳۶هفته هم باید سونو بدی گفت اگه بازم بریچ بود هزینه دستمزد ازت نمیگیرم عملت میکنم دیگه۳۶هفتع که سونو دادم بریچ بود نامه عملم رو بهم داد
من شنبه میرم با دکترم صحبت کنم ک نامه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.