۹ پاسخ

قطعا قابل تحمله. وگرنه هیچکس زایمان طبیعی نمیتونست بکنه. فقط نباید ازش بترسی باید اینو بدونی که خانم ها بدنشون توان و قدرت زایمان داره و اگر دردی هست نهایت چند ساعته و ارزششو داره بنظرم ک طبیعی رو انتخاب کنی(بخاطر دردا و عوارض بعد از سزارین میگم که شاید حتی سالها ادامه داشته باشه)من زایمان اولم طبیعی بود و بازم انشالله قصدم طبیعیه. فقط از بابت پروسه زایمان و ... تجربه نشون داده بیشتر ارثیه
یعنی از مادر بزرگوار باید پرس و جو کنین

من 7ساعت درد کشیدم تا بچه اومد خیلی سخته عربده میزدم🙄😂

دردش جوریه که میگی الان یکی بیاد بزنه منو بیهوش کنه دیگه رک خواستی بگم

اول اره اما ب مرور قابل تحمل نیس دیگه

سزارین چند روز جلوتر از تاریخ زایمان میکنن

واسه من اوایلش هر یکربع یه درد خفیف میگرفت. آخرش هر چهار دقیقه در حد چهل ثانیه درد شدید داشتم

اولش هر یک ساعت چند دقیقه درده
بعدش منظم میشه میرسه به هر پنج دقیقه
بعدشم یک سره میشه
معمولا زایمان طبیعی تجربه میکنن سزارین به درد زایمان نمی‌رسه چون زود تر از موعد زایمان میکنن

اره قابل تحمله

من زایمان اولم طبیعی بود هر ۵ ثانیه درد شدید میگرفت 😑

سوال های مرتبط