دخترا کیا معاینه شدن قبل زایمان؟؟چجوریه؟درد دارد؟

۴ پاسخ

من دوبار معاینه شدم،نباید خودتو سفت بگیری درد وحشتناکی نیست به نظر من

من قبل زایمانم سر اولی خیلیی معاینه کردن تو بیمارستان ک بشدت درد داره،این یکی میخام تا لحظه زایمان دردامو بکشم بعد برم ک هی دست نندازن

از چند هفته معاینه میکنن؟از اونا که دستشونو داخل میبرن؟؟😶😰

من دیروز یبار معاینه شدم
آره درد داشت 😢

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وسوم بارداری