دوستان معاینه کردن چجوریه درد داره؟

۸ پاسخ

نه خودتو شل کنی اصلا درد نداره

والا درد داره مخصوصا اینکه دلدردتم شدیده هر دیقه میان معاینه میکنن انگار پارکینگ عمومی

😐😐😅😅😅ازالان بفکر معاینه زایمانی اونموقع اینقد دردای دگ هس ک معاینه ی چیزه الکی میشه اون وسط

از معاینه عادی که با اسپکلوم هست ۱۰ برابر راحتتره نگران نباش

بعضیا بلانسبت ناخن دارن و وحشین
خواهرم رفته بود نزديک زایمانش بود میگه ناخن کاشته بود

نه درد نداره، فقط باید شل بگیری خودتو

شل کن درد نداره زود تموم میشه

منم نميدونم ولي ميگن درد داره 😢

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۸ ماهگی
مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان محسن💙🧿 مامان محسن💙🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد