دخترا معاینه برای زایمان خیلی دردناکه چجوریه؟

۵ پاسخ

تا جایی ک شنیدم با دوتا انگشت هست

ن عزیزم ناخن نداشت باشه حرفه ای باشه دردناک نیست

برای سزارینم این معاینه هست ؟

معاینه برای چی برای همه معاینه میشه؟؟وای من دردم میااد🥲

دست میکنن تو اونجات خودت تصور کن دیگه

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری