صابون یا شامپو بزن اولش
من با ژیلت میزنم راحت تره
مواطب باش صورتتو زخم نکنی گلم
راحت و آسون ولی با مخصوص صورت میزنم
من همیشه با تیغ میزنم هیچی هم نمیزنم قبل و بعدش اما حواست باشه خیلی نبری
تیغ مخصوص اصلاح بگیر این تیغ های معمولی حس میکنم خیلی تیز تره ولی من با این معمولیا میزنم
صورتتو تمیز بشور و تیغ رو هم با الکل تمیز کن تا جوش نزنی
منم مرطوب کننده میزنم بعدم تیغ
من کرم مرطوب کننده میزنم بعد تیغ میزنم
صورتتو بخور بده بعد شیو کن بعد از شیو آبرسان بزن
با ژیلت بزن نه تیغ وگرنه میبری من با یکم کف شامپو بدن میزنم صورتم نسوزه با ژیلت
من همیشه میزنم
بعدش ابرسان میزنم
خیلی باید احتیاط کنی نبره صورتت
من شامپو بچه میزنم
صورتت رو زخمی نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.