من توی عید به خاطر ورم پا رفتم بیمارستان برای دفع پروتین ازم نمونه ادرار گرفت اتفاقی فهمیدم عفونت ادراری دارم.ده روز سفکسیم چهارصد بهم داد خوب شدم. وقتی میری دستشویی یه کم به جلو خم شو تا کامل مثانه ت خالی بشه موندن ادرار باعث عفونت میشه. ابم زیاد بخورر. علائمش هم ببخشید شلوارم تند تند بو بد میگرفت. یه کمی هم سوزش ادرار داشتم که من فکر میکردم به خاطر لگدای نی نیه
من دکترم قرص داد اصلا انگار نه انگار اخر سر ولم کرد گفت فقط مایعات بخور با هندونه🤣
اب زیاد بخور
دکتر بهت قرص سفالکسین میده آب زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.