نه اصلا نباید مصرف کرد
اگه به ماهم یاد بلدی نه مشکلی نداره
من از اول حاملگی هیچ محدودیتی توی دارچین نذاشتم برای خودم چون چای دارچین خیلی دوست دارم و توی کیک سیبم هم دارچین میزنم توی حلیم میزنم ولی از همهههه بیشتر همون چای دارچین خوردم
صبونتو ب منم یاد بده تا بگم
من که توی آبگوشت حتما باید دارچین بزنم.تا حالا هم خیلی آبگوشت خوردم تو بارداریم
آره مجازه
یکم در حد ادویه مشکلی نداره من تو غذاهام میریزم
چون تکثر چیزایی که میخوریم هم سرده طبعشون
در حد تعادل اره
منم رو کره بادوم زمینی میریزم با عسل خوب میشه ولی سعی کن به صورت دمنوش نخوری
دارچین گرمیه کم باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.