خانما برای ریزش مو و رویش چی پیشنهاد میدین

۸ پاسخ

فولیکوژن ب مدت ۳ماه

سویق پوست و مو بخور یه دوره خدایی معجزه میکنه

چرا هممون داره موهامون انقدررر میریزه؟؟؟؟
جالبه

شدیدا سوال منم هست من قدیما دکس پانتول و بیوتین میزدم خیلی جواب گو بود اما الان نمی دونم تو شیر دهی امپول ها رو بزنم یا نه

وزنت چقدره چاقی یا لاغر تا راهنمایید کنم

من مزوتراپی و سلول بنیادی انجام دادم

فقط دکتر بایدرفت

من اینقدر بابت موهام افسرده ام حتی نمیتونم بهش فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان محمدوفاطمه مامان محمدوفاطمه ۴ سالگی