۸ پاسخ

مادرشوهرم انجام داد تمام موهاش نابود شد ریزش گرفت

موها منو که به شدت نابود کرد

من ک ۳ساله هر ۹ماه یبار انجام میدم البته بستگی به کار طرفم داره

نه پروتین عالی بگو نصف احیا نصف صافی انجام بده

من پروتین تراپی کردم به حدی ریزش موگرفتم دو دوره دارو استفاده کردم تا ریزشم قطع شد

ن اصلا

من کراتین کردم موهام خیلی کم شده نمیدونم بخاطر اونه

نه تازه مو تقویت میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدوفاطمه مامان محمدوفاطمه ۴ سالگی