۱۶ پاسخ

بله...مخصوصا دوران بلوغ

من بچه بودم هر وقت پام درد میکرد مامانم میگفت داری قد میکشی🤣🤣 البته شایدم راست می‌گفت چون از یه سنی دیگه اون درد وحشتناک نبود

واااای اون دردهای بچگیم یادم اومد،مخصوصا شبا
بلند میشدم با چادر سفت میبستم تا ۱ کم آروم شه دردش

من قد کشیدن خودم یادمه الانم آبجیم قد میکشه پا درد داره پسرمم پاهاش پاساژ میدم تو اوج گریه اروم میشه میفهمم درد داره

اره من شنیدم

من بچه بودم رونم یا ساق پام درد میکرد مامانم میگف قدتت داره بلند میشه حالا نمیدونم راست بود یا نه😂

اره بچه بودم هر موقع به مامانم میگفتم پام درد میکنه میگفت داری بزرگ میشی😂

اره خودم خیلی درگیرش بودم زمان بچگی

بله درسته خواهرم همین بود دکتر بردیم گفت از رشد قدی پاها درد میگیرن

آره از کف پا در میگیره

بله تو دوران بلوغ

بله البته پاش نه از رون

اره مامان من بچه بودم پام درد می‌گفت میگف داری رشد می‌کنی اما بنظرم دلیل علمی ندارع بخاطر کمبود ویتامین هستش

بله

اره یه دوره من تقریبا دبستان یا راهنمایی بودم پشت زانوهام درد میکرد دکتر گفته بود از رشد قدیه

بله بیشتر تو سن بلوغه نه الان

سوال های مرتبط