۱۳ پاسخ

والا من بچه بودم کشاله رانم درد میکرد مامانم میگف قد میکشی😅😐😅

اره عزیزم بچه دوستم انقد دردش شدید بود ی روژ بستریش کردن‌بفهمن از چیه بعدا‌گفت بخاطر قد کشیدنه😐😂۸سالش بود

منم شنیدم .دخترم خیلی پاهاش درد میکرد بعضی وقت ها میگفت زانوم درد میکنه .بعضی وقت ها میگفت ساق پام درد میکنه . از دکتر پرسیدم گفت احتمالا کمبود ویتامین Dیا کمبود کلسیم باشه . اول یه قطره ویتامینDدادم یه مدت دیدم فایده نداره .داروخونه یه شربت زینک و کلسیم و ویتامینDبهم معرفی کرد نصفه شده شیشه ولی خیلی کمتر سده پادردش قبلا هرشب میگفت پام درد میکنه ؛الان دوهفته ای یه بار تقریبا

بهلههه

ارههههه

من بچگی زانو درد شدید بودم الان قدم ۱۷۵ هسش فک کنم درسته

من خودم تو بچگی زیاد تجربه کردم و تا عکس برداری هم رفتم

آرهههه من رون پاهام همیشه درد میگرفت

بله مخصوصا رانهاو لگن و زانو

بله شنیدم

ااره دیگه

اره شنیدم

آره کشاله ران ها درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان Liana مامان Liana ۱ سالگی