خانوما توی ازمایش سلفری جنسیت جنین رو هم مینویسه؟

۵ پاسخ

بله ۹۸ درصد هم درستع

اره چون کروموزوم بررسی میکنه y باشه پسره

اره جوابشم درسته

بله ۹۹ درصد درسته
واسه منم درست بود

آره عزیزممممممممممممم

سوال های مرتبط

مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری