سوال منم هست🫠 نمیدونم بخرم یا نخرم
والا من برند my مدل ۳۷۵ گرفتم پرتابلم هست
و شنیدم اگر شیر خوب تولید شده باشه تو سینه مکش خوبی داره حالا ببینیم بعدا چطوریه
شیر دوش برای چی خوبه؟مگه فقط برای این نیست که تو بیمارستان بکشی تا سینه یکم از خشکی در بیاد و راه شیر باز بشه بعدش دیگه بچه میخوره دیگه
من برقی مارک بریسک داشتم
میگن برقی خیلی خوبه 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.