مامانا تجربه تون از شیردوش میگین؟ چه مارک خوبه بخرم؟ی

۵ پاسخ

سوال منم هست🫠 نمیدونم بخرم یا نخرم

والا من برند my مدل ۳۷۵ گرفتم پرتابلم هست
و شنیدم اگر شیر خوب تولید شده باشه تو سینه مکش خوبی داره حالا ببینیم بعدا چطوریه

شیر دوش برای چی خوبه؟مگه فقط برای این نیست که تو بیمارستان بکشی تا سینه یکم از خشکی در بیاد و راه شیر باز بشه بعدش دیگه بچه میخوره دیگه

من برقی مارک بریسک داشتم

میگن برقی خیلی خوبه 😁

سوال های مرتبط

مامان دونه الماس مامان دونه الماس هفته سی‌ام بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی دختر مامان نی نی دختر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جیگر مامان مامان جیگر مامان روزهای ابتدایی تولد