اسپرینگ گرفتم خیلی محکمه ولی خب استفاده نکردم
من برای دختر بزرگم کیکابو گرفتم ،۴ سال پیش ۷ تومن دادم
کیدیلو ۶۶۰۰
کیدیلو ۵۳۵ گرفتم من
کیدیلو z8 خریدم
کیدیلو ۵۳۵ هم جمع و جور هم محکم البته ازین کوچکتر خیلی هست این متوسطه
منم هنوز نخریدم شک دارم
من کیدیلو گرفتم
الان ۳ ساله استفاده میکنم
دخترمو دائم تو کالسکه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.