اره تا ۲۰ هفته میشه
تا قبل از هفته ۲۰مشکلی نداره
آره من به شکمم میخوابم چون هیچی شکم ندارم با اینکه بچه دومم هست
عزیزم من از دکترم پرسیدم گفت هرطور دوس داشتی بخواب خودتو اذیت نکن ولی سعی کن بیشتر سمت پهلو ها باشی🤍
منم هفته ۱۳ به پشت و شکم و پهلو و .. همه جوره میخابم😶
از همون اول نه به شکم خوابیدم نه کمرم
بیشتر به پهلو چپ میخوابم که خونرسانی بهتر به جنین ام برسه
آره مشکلی نداره فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.