خانم های باردار
آب دور جنین 20 خیلی زیاده؟

۱۰ پاسخ

اخ حتما مایعاتو کم کن قندم کمتر بخور عزیزم منم زیاد بود ترکید کیسه ابم دور از شما

برامن روزای آخر شد ۲۷براهمین زود ختم بارداری دادن🥲🥲
من خیلی بستنی و آب میخوردم

مال من 21بود کمو زیاد میشد ولی اخراش که بچه بزرگتر میشه خود به خود کمتر میشه نگران نباش ابم زیاد نخور تا 24اوکیه دکترم بهم گفته بود

برا من ۲۱ بود تو ۳۵ هفته کیسه آبم ترکید 😑😂

عزیزم من سر نویان از 22هفته اب دورش همش بین19تا 21بود
خیلی رعایت کردم خداروشکر چیزی نشد
اب و مایعات خیلی کم میخوردم فقط وقتی داروهامو میخوردم ابم میخوردم
هندونه بستنی وکلا شیرینی جات اصلا نمیخوردم شمام رعایت ایشالا بسلامتی فارغ شی

قشنگم برا من 29بود
اب کمتر بخور
شیرینیجات اصلا نخور
خودش میاد پایین
میوه های ابدار کم بخور
اینا رو رعایت کنی کم میشه
من تو اون مدت لب ب شیرینیحات نزدم

بله گلم نهایت۱۰تا۱۴.

15 متوسطه مال من 8 بود خیلی کم بود دائم چیز شیرین هندونه و اب خوردم 11 شد
اگه وسط های بارداری هستی اب و شیرینی کم بخور

خیلی زیاده عزیزم ب ۲۲ برسه خیلی بد میشه

اره گلم چند ماهش

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی