بهداشت هم به پسرم هم گفت امروز بردم متخصص گفت مشکلی نداره
کپیه دور سر پسر منه
حالا من سر پسرم خیلی کوچیکه و خیلی کم رشد میکنه هر ماه من همش استرس دارم دکتر میبرم میگن چیزی نیست نمیدونم والا انشاءالله که چیزی نباشه
عزیزم خودت ماشالله سواد داری میبینی ک هر ماه به اندازه رشد کرده اگه خدایی نکرده چن ماه پشت سرهم رشد متوقف بشه یا خیلی زیاد بشه جای بحث داره انتظار داری ماهی نیم سانت هم رشد نکنه
ببر متخصص عزیزم میگن تا ده ماهگی باید ۱۲ سانت رشد کنه
خب زیاد باشه مگه چیه؟؟ بعضیا سرشون بزرگه، من خانواده شوهرم کلا اینجورین پسرمم الان همینه
مال ماهم همینه
رشدش نرماله
پسر من ۳۶ بدنیا اومد ۱۰ ماهکی ۴۸ بود الان هنو نبردم چکاپ ..
دخترمم دور سرش زیاده نگران نباش این چیزا ژنتیکه مثلا شکل سر دختر من کامل شبیه عموشه
دقیقا اعدادش مثل بچه شماست من یک ماهگی دکترش گفت دور سرش زیاد رشد کرده بردیم سونو سر خداروشکر خوب بود
تو ۶ ماهگی بهداشت گفت باز ببرید سونو ولی دیگه نبردم
وزنش چقدره؟
نه عزيزم نگران نباش
پسر من ٨ ماه و ٢٠ روزشه دور سرش ٥٢ هست
و بردم سونوگرافي و متخصص ولي گفتن ارثي هست و جاي نگراني نيست
باز ميخواي خيالتون راحت بشه اگر تهران هستيد بريد پيش دكتر حسن رضا محمدي بي نظيرن ايشون
اگر تیروئید نداره عادیه
خوبه که نگران چی هستی🤷🏻♀️
نه زیادنیس عادیه پسرمنم همینجوریه دقییقا
بعدم اینچیزا ژنتیکیه
بهداشت حرف مفت زیاد میزنه
ببر متخصص کودکان
والا پسر منم همینه شایدم بیشتر الانم که یسالشع حدود ۴۹فک کنم دکتر بردم سرماخورده بود گفت ماشالله ببین چقد کله گندس من پسرم فقط هنوز راه نمیره وگرنه ماشالله بشدت باهوشه البته بگم ژن ما سرامون خیلی گندست
مال پسر منم همینه دکتر گفت ارثی
و باز هم چرت پرت های بهداشت🚶🏻♀️
به حرفاشون اهمیت نده
خاله منم بچه هاش دور سرون همیشه زیاد بود کلا زنشون بود که کله شون بزرگ باشه
بخدا ک زیاد نیست زر زده
ول کن بهداشت زیاد حرف میزنه.برا پسر منم همینه اندازه ها.من خودمم سرم بزرگه و دور سر ژنتیکیه . میخوای خیالت راحت بشه ببر پیش متخصص
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.