۲۰ پاسخ

بازبرای اطمینان پیش دکترکودک ببر تاخیالت راحت بشه

۹ ماه و نیمگی ۴۸ و نیم

ولکن بهداشت و چرت و پرت زیاد می گن به برادر زاده منم گفته بودن بزرگه ولی الان اوکیه

بهداشت اشتباه زیاد میکنه
ببر دکتر

وقتی دکتر گفته خطرناک نیس چرا انقدر خودتونو زجر میدین
دور سر دختر منم ۴۲ هس خیلی کوچیکه ولی داره با نمودار جلو میره اگه خطری داشت دکترها تعارف ندارن رک به ادم می‌گن
ولی اگه دلتون اروم نمی‌گیره یه بار ببرین سونو خیالتون راحت شه

اگه به بزرگ بودن سر باشع سر پسر شوهرخواهرم اونقدر بزرگه ک نگو نگران نباش عزیزم

شما ظاهرا خودخوری داری ...مگه نمیگی بردی متخصص گفته اوکیه ...یعنی تو حرف بهداشت رو قبول داری حرف متخصص رو نه
دختر من به دنیا اومد دور سرش ۳۷ بود
از همون اول هم بهداشت گفت واااای زیاده
بردم متخصص گفت خیلی هم خوبه
خانواده پدریش هم سر هاشون بزرگه
حتی یه بار بهداشت گفت بیارش برا پیگیری دور سرش من نبردم چون دکترش گفت خوبه
یه روز بهداشت میگه قدش کمه
یه روز میگه وزنش بالاس
آخرش باید یه چیزی بگند
شمام لطفا تو دعاهات مزخرف از خدا نخواه

عزیزم اگه تو فامیل کسی رو دارین که سرش بزرگ باشه نگران نباش
اگه هم میبینی نمیتونی از نگرانی دربیای ببر دکتر تا خیالت راحت شه

به جای این فکرها نی نی رو ببر پیش متخصص اطفال ، توی بهداشت خیییلی درصد خطا هست توی چکاب ۶ ماهگی پسرمنم گفتن دور سرش کمه ، فرداش بردمش دکترش، دکترش چک کردگفت نه عالیه بهداشت اشتباه کرده

ببین احتمالم داره اشتباه گرفته باشه یکی از پرسنل بهداشت مال دخترم و گرفت یهو یه عدد گفت اونی که یادداشت کرد خوب شد فهمید گفت نه اومد خودش اندازه گرفت درستشو گرفت

خاهرنترس سره دخترمنم بزرگ بود منو ب متخصص کودکان ارجاع دادن رفتم دکترگفت بچه ای که تعادل چشمی داره اصلاجای نگرانی نیستش وحرکاتشو ب موقع انجام میده نگرانی نداره درضمن پسرمنم سرش بزرگه وسره شوهرم گفت بیشتر ارثیه اصلانگران نباش

موقع تولد چقدر بود؟
الان روی نمودار باید چندباشه؟

عزیزم چرا انقدر خودت رو اذیت میکنی ؟ یکی از آشناهای ما سر شوهرش بزرگ بود بعد میگفت دکتر انقدر تریوندم که سر دخترت خیلی بزرگه باید بری فلان دکتر و… بعد چندتا دکتر که رفتن گفته بودن مشکلی نداره ژنتیکه سر بچه بزرگه
هیچی مشکلی هم نیست

همسایه ما حامله بود رفته بود بهداشت مراقبه گفته بود صدای قلب بچه نیست ایست قلبی کرده
انقد گریه گریه رفته سونو گفته هیچی اوکی هست 😑😑😑

واییییی بهداشتو ول کن هیچ نمی‌فهمن🥲

ژنتیک هم هست عزیزم
به حرف بهداشت توجه نکن ببرش دکتر متخصص ببین چی میگه

ول کن تروخدا سر پسر من از همون تو شکمم بزرگ بود هنوزم بزرگه ۴۸هست ژنتیکبه

بسته داره ب ماه های قبلی
اک طی دو سه ماه اخیر رشدش زیاد شده
حتما حتما ببرش دکتر مغز و اعصاب

بعضیاژنتیک سراشون بزرگه

سر خودت یا باباش یا خانواده هاتون کسی نیست بزرگ باشه؟ دقت کن

سوال های مرتبط