مامانا تب دندونم مث تب عادی زیاده؟؟؟؟

۶ پاسخ

برای پسر من تا 38 می‌رفت هر 6 ساعت بهش پاراکید میدادم که کنترل بشه

ن گلم اصلا تب سنج نشون نمیده

نه دکتر گف تب ندارع دندون فقط سر داغ میشه

برای دندون ک میگن باید سر بچه داغ بشه ک اونم با استامینوفن رفع میشه و

پسرمن اصلا تب نکرد واسه دندون

والا میگن ک تا ۳۸ نمیرسه

سوال های مرتبط

مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی
مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی