از کی میشه از ‌کالسکه استفاده کرد

۷ پاسخ

من از ۳ ماهگی استفاده کردم

من از دوهفته‌گی‌ استفاده کردم

من از دو ماهگی استفاده کردم

من هنوز نکردم هوا فعلا خنک و اینکه مسافرتی خریدم نمیدونم یه جوریع حس میکنم بچه کمربند نداشته باشه میوفتع زیرشم مجیورم تشک بندازم اذیت نشه اونوقتم کمر میمونه زیر تشک

من استفاده میکنم سه ماهشم بود استفاده کردم

از اولش
خیلی خوبه خیلی

من ازاول استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی
مامان نورا💫 مامان نورا💫 ۸ ماهگی
مامان 🤍آوینا🤍 مامان 🤍آوینا🤍 ۸ ماهگی