من از ۳ ماهگی استفاده کردم
من از دوهفتهگی استفاده کردم
من از دو ماهگی استفاده کردم
من هنوز نکردم هوا فعلا خنک و اینکه مسافرتی خریدم نمیدونم یه جوریع حس میکنم بچه کمربند نداشته باشه میوفتع زیرشم مجیورم تشک بندازم اذیت نشه اونوقتم کمر میمونه زیر تشک
من استفاده میکنم سه ماهشم بود استفاده کردم
از اولش
خیلی خوبه خیلی
من ازاول استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.