خانوما از کی میشه صندلی غذا استفاده کرد؟

۳ پاسخ

باید بچه بتونه بشینه وگرنه اسیب میبینه کمرش

من که از دوماهگی گذاشتمش بشینه عادت کنه
کنارخودمون موقع غذا میذاشتمش

من یک‌هفته اس دخترمو تو صندلی غذا میزارم بشینه
صندلیشو حالت خوابیده میکنم کمرش اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان جانان(💖🐣) مامان جانان(💖🐣) ۱۲ ماهگی