۳ پاسخ

۲ ماهگی مسیر ۸ ساعته رو با صندلی ماشینش رفتیم کلا هم خاب بود توش برای سفر عصای دسته ‌ولی اعتقادی ب صندلی غذا ندارم

بسته به کوچولوت داره دخترمن از پنج ونیم ماهگی یک دقیقه کامل میشینه دیگه توصندلی ماشین وغذاش گذاشتم البته صندلی ماشینش تشک دوبل داره وحالت لمیده تا بچه اذیت نشه

من میشینه دیگ راحت فقط اگ شیر بخواد تو ماشین بد میشه

سوال های مرتبط