۱۴ پاسخ

به عنوان کسی که مثل سگ میترسید و بسیااار درد سسته فقط بهت بگم خیلیییی اسون تر از چیزیه که فکرشو میکنی اصلا استرس نداشته باش دردش ی درد عجیب غریبی نیست ی حس سنگینی و کشیدگی هست بقیه توصیه ها رو بقیه نوشتن من تجربه استفاده از پمپ دردو دارم بنظرم واقعا خوب بود البته کنارش شیافم برام میذاشتن

میگن هزینه بیمارستا شفا ازاد شده ۷۰ میلیون🥴🤦‍♀️

خانما که میگید بعد اومدن تو بخش تا چند ساعت سر تکون نده و حرف نزن بعد چجوری باید به بچه شیر داد
اصلا بعد از عمل بچه رو چکار میکنن
کی میارن شیرش بدیم

وسایل خودت و بچت رو بزار‌

شرت یکبار مصرف خوب نیست
یا نخی بخر یا سرجی فیکس .


قهوه و نسکافه ببر با خودت
یه فلاکس کوچیک ببر اب جوش ک اونجا درست کنی قهوه و نسکافه ک س درد نشی و
بی حسی زودتر خارج بشه .

میگن موقع سوند زدن خوتون شل بگیری اصلا درد نداره

بیااز تجربت بگو برامون حتما😍

دکترت کیه
هزینش چقدره
بیمارستان کجا ؟

کدوم بیمارستان
و چقد میگیرع

بسلامتی زایمان کنی عزیزم امشب کوبیده بخور که سیر باشی یه لیوان آب انار بخور به زردی کمک میکنه صبح قبل رفتن یه دوش بگیر سبک بری اول پذیرش میشی بعد میان بر وصل کردن سوند اینا که آماده بشی بعد زایمان سرتو تکون نده که سرت درد نگیره نسکافه شیرینی چای کمرنگ اینا بخور بر افزایش شیر هم خوبه

امشب یکم گااب بخور ک فردا ی وقت یبوست نشی

راه رفتن و اینا اصلا سخت نیست من همین ک اومدم تو بخش ی ساعت بعدش خودم پاشدن بدون اینکه کسی دستمو بگیره راه رفتم
شیر دو و اینام ببر شاید لازم بشع

کجا میخا سزارین کنی؟ بچه اولته؟

حتما پمپ درد بگیر عالیه

عشقم بسلامتی ایشالا راحت زایمان کنی و اذیت نشی
اصننن سخت نیست خیلیم حال میده😂اصن استرس نداشته باش
ساکت و با دقت بچین چیزی حا نمونه برس و نوار بهداشتی و شورت یبار مصزف فراموش نششه
کمپوت گلابی و انجیر چند تا بگیر و ابمیوت خیلی بگیر
بعد اتاق عمل میبرنت ریکاوری اونجا همش خابی وقتی اومدی تو بخش سعی کن خیلی خیلی کم صحبت کنی و اگه م کردی با صدای اروم و سرتم تا س ساعت بعد کمتر تکون بده
اگ تونستی شب اول کلا بالشت نزار زیر سرت
من اینارو رعایت کردم و اصلا سردرد بعد سزارین نگرفتم چون میگن خیلی درد داره

وای منم ده روز مونده😥😥😥😥

به سلامتی عزیزم
سر تو زیاد تکون نده بعدش ادامس بجو نسکافه زیاد بخور با شکلات تلخ

سوال های مرتبط