۴۷ پاسخ

به نظر من 3 خوشگله
به سلامتی

یک.

همشون قشنگن🥹🥹

۲و۳..۲ چون در داره ایمنتره انگار خیلی هم باحاله

به غیر از ۲ بنظرم همش قشنگه

نی نیتون احتمالا دختر گفتن؟
چون خودم به شخصه اینارو واسه دختر میپسندم

۳ عالیه

3خعلییی نانازههه😻

1 و4 خیلی خوشگله ناز 😍

وایییی چرا همشون قشنگن 😩😍 ب نظرم قشنگتره 👌😍

بنظرم ۳

۴ قشنگه

۴خوبه

بیاین تاپیک منم ببینید رفقا😜😜

۳ 🥹

۳قشنگه

یک

۱ خوبه

۳........

۱ و ۳

۴

من ۳ رو دوست دارم. از جایی میخوای سفارش بدی؟؟ پیج یا سایت داره؟

اگر میخوای به سبک مونته سوری باشه باید همکف باشه یعنی پایه نداشته باشه مثل شماره یک


ولی کلا این سبک تخت ها برای بچه سه سال به بالا مناسبه
پس جز این باید تخت دیگه اییم بخری

به نظرم ۳

۲ و ۳

برای پسر من اینه

تصویر

۳ و۲ خیلی قشنگه

۴ ساده تر بنظرم بهتره

۱😍😍😍

همشون🥹

یک سه

۲
اگر میخوای سفارش بدی بسازن برات بنظرم یکم ارتفاع نرده هاش رو بگو‌ بلندتر بزنه. هر چهارتاش یکم کوتاهه و فکر میکنم برای بچه که بزرگتر شد امنیتش کمه

شماره ۱

من ۳ رو دوس دارم
کجا میخوای سفارش بدی
قیمتشون چنده

۴🥹🥰

1خیلی شیک تره ساده هیچ وقت از مد نمیوفته

۳قشنگه

۴ خیلی خوشگله

شماره ۲ خیلی نازه

۴ خیلی قشنگه🥺

2

بنظرم به دلایل مختلف کلا مونته نخر
برخلاف تبلیغات خیلی زیادی که این یکی دوسال کردن و اینکه برای استقلال بچه خوبه و فلان از نظر اکثر روانشناس های خودت کاملا رد شده و اصلا ایمنی نداره

شماره 3

چقدر اینا خوشگلن❤🙂

۱ و ۴ هردو قشنگه

۱

من باشم ۲ رو انتخاب میکنم بخاطر اون دره

شماره ۴

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری