۱ پاسخ

من بخارپز مي كنم ، من داخل دستگاه مي زارم ولي مي شه داخل قابلمه آب ريخت ميوه رو داخل كاسه داخلش گذاشت درش رو ببنديد ، بعد له كنيد ، من شيرخشك مي ريزم داخلش كه رقيق بشه

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان امیرعلى جانم🩵 مامان امیرعلى جانم🩵 ۱ سالگی