۲ پاسخ

منم ۴/۵روزه بودم
این ماه شد دو روز

حتما برو دکتر
بعضی وقتی میتونه کیست یا فیبروم باشه
بعضی وقتا رحم ضخیم میشه

سوال های مرتبط