۴ پاسخ

عزیزم شما برای باردارنشدنت دکتر نرفتی؟همسرتون آزمایش نداده؟من باراول راحت باردارشدم ولی الان سه ماه تحت نظردکترم هیچ خبری نیس

عزیز کیت رو بیخیال فقط هزینه الکی شما ۲ روز بعد از پاکی یک شب در میان اقدام داشته باش.. هرچقدر بیشتر بهش فکر کنی و متمرکز بشی رو این موضوع نمیشه باید کاملا بیخیال باشید... از طرفی ممکنه تو یک ماه تخمک ب رشد رسیده باشه و بارور بشه ممکنه ن اما تو فقط دو راه باید انجام بدی ۱ دوروز بعد از پاکی یک شب درمیان ۲ کاملا بیخیال باشی... اول و آخر هم بسپار دست خدا خودش میدونه کِی و چ طور بهتون نی نی بده

عزیزم انشالله ب وقتش خدا بهت میدخ ولی کیت رو باید بین ساعت ۱۰ تا ۴ عصر بزنی ، و با ادرار اول نباشه قبلش هم مایعات زیاد نخدرده باشی مثلا با ادرار دوم
تو شب اصلا من ندیدم تاحالا کسی کیت بزنه

برو سونو ۱۲سیکلت ببین اندازه فولیکول چنده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه قصد بارداری