من دخترم زردیش ۲۰ و نیم بود دکتر گفت بستری گفتم نه اذیت میشه گفت پس دوشب کامل بزار زیر دستگاه تو خونه
گذاشتمش فقط برا شیر در میاوردم و زود میزاشتم خودمم همش سردی خوردم برنج و عرق کاسنی روز سوم بردم گفت شده ۱۲ یه شب دیگه موند تو دستگاه و شد ۶ زردیش دیگه خوب شد خودش فقط بگم لباسم خیلی کم تنش کردم خونه هم گرم نکردم
من قطره شیرخشت و ترنجبین میدادم
دستگاه اوردم با شیرخشک
خداروشکر دو روزه خوب شد
شیر خشت از عطاری بگیر بهش بده خوبه
به خود نینی اصلا نباید جز شیر چیزی بدید حتی آب هم نباید داده بشه
شیر زیاد بدید دفع زیاد بره
قطره بیلی استاپ هم خوبه همون ترنجبینه و یه چی دیگه
لباس هم زیاد نپوشونید
خودت عناب زیاد بخور بعضیا یکم عناب میذارن بجوشه بعد یه کوچولو میدن به بچه
عرق کاسنی و شاطره هم خودت بخور هم بکش به دست و صورت و بدن بچه
نخوردن زردچوبه و ادویه جات و ترشی ....
آب کدو سبز بهش بده خوبه
ما ترنجبین میدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.