بنام خدا تولدش بهمن بود بخاطر جوونای پرپر شده دی ماه تولدی نداشتیم
۶روز دیگه تولدشه امسال وضعیت مالی مون خوب نیست فقط کیک میخرم براش با کادو هوش چین
شوهرمم عروسک میخواد بخره
البته با خواهرم تولدش تو یه روزه مامانم اینا هم میخوان تولد عصرونه بگیرن براش مهمونم ۲۰نفر داریم
پارسال باغچه رستوران گرفتیم شام دادیم کادو هم ماشین دسته دار که سوار میشه بیرون میبرن گرفتیم
پسر من تولدش ۵بهمن پارسال واسش دستبند خریدم امسال بخاطر جوونای پرپرشدمون جشن نگرفتیم واسش حتی آتلیه هم نبردم از بس ناراحت بودم شاید ۱۰روز دیگه بردمش اتلیه
دوچرخه خریدیم براش
احتمالا موتور شارژی بگیرم
یک ماه دیگه س تولدش
ما ام تولد نمیگیریم از خانواده هامون دوریم متاسفانه
اسکوتر خریدیم
براش یک تولد کوچیک خانوادگی گرفتیم ،رفتیم اتلیه سه نفری عکس انداختیم،برای کادوش یک دسبند طلای سبک برای پس انداز آینده ش خریدیم،و به اندازه یک تومن سه تیکه اسباب بازی که دوست داشت و خریدیم و کادو کردیم تو جشن تولدش باز کرد
من یک سه چرخه با تبلت
من احتمالا براس لوپ کار بگیرم فکرمیکنم خیلی دوس داشته باشه
احتمالا سه چرخه بگیرم ده روز دیگس
من برا تولد یک سالگیش قطار گرفته بودم ولی امسال فقط کیک و بادکنک اینا خریدم حتی نتونستم شام بدم حقوق ندادن بهمون
۱.بعد اینکه ببرمش آتلیه بنظرتون بده من و باباشم عکس بندازیم باهاش یا نه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.