۵ پاسخ

فکر کنم باید تو همون ازمایشگاه بدی دکتر چی گفت

باید ۴۸ ساعت بگذره دوباره بتا بدی ولی مهم نیست چه آزمایشگاهی باشه
نگران نباش برای من اولین بار از شما کمترم بود ۳۷ بود رفت بالا

اون ازمایش بتا رو که باید توی همون ازمایش که اولی دادی انجام بدی حتما

و دوم اینکه برای ۱۰ روز تاخیر درست گفته
۴۸ ساعت بعد بتا رو توی همون ازمایشگاه تکرار کن اگر دو برابر شده باشه عالیه

ازمایش نده بمون یکی دو هفته دیگ برو سونو ایشالا جنین با قلبش تشکیل میشه نگران نشو گلم

مال من بعد از ۱۰ روز ۸۰ بود تازه من چهارقلو حامله بودم😄

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری