فکر کنم باید تو همون ازمایشگاه بدی دکتر چی گفت
باید ۴۸ ساعت بگذره دوباره بتا بدی ولی مهم نیست چه آزمایشگاهی باشه
نگران نباش برای من اولین بار از شما کمترم بود ۳۷ بود رفت بالا
اون ازمایش بتا رو که باید توی همون ازمایش که اولی دادی انجام بدی حتما
و دوم اینکه برای ۱۰ روز تاخیر درست گفته
۴۸ ساعت بعد بتا رو توی همون ازمایشگاه تکرار کن اگر دو برابر شده باشه عالیه
ازمایش نده بمون یکی دو هفته دیگ برو سونو ایشالا جنین با قلبش تشکیل میشه نگران نشو گلم
مال من بعد از ۱۰ روز ۸۰ بود تازه من چهارقلو حامله بودم😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.