خانمایی که دفع پروتیین داشتید علائمتون چی بود؟

۳ پاسخ

ورم یک سمت.بعد دوهفته ازمایش دادم دوباره خوب شدم.مصرف مایعات رو زیاد کن.

ورم دست و پا

ورم یک طرفه فشار خون بالا

سوال های مرتبط