سلام خانومایی که دفع پروتئین داشتید چه علائمی داشتید؟

۱ پاسخ

وزنت یهو میره بالا.فشار خون بالا.ورم دست و پا.

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی