خانمایی که دفع پروتئین دارین چیکارا میکنین راه حلش چیه؟؟ تحت نظرین یا چی؟

۷ پاسخ

خدارو شکر که مشکلی نداشتین منم اینقد بود

من خودم عددش بالا بود وقتی جواب ازمایش اومد وقت متخصص کلیه گرفتم که برم شکر خدا از آزمایشگاه تماس گزفتن که اشتباه شده دفع پروتین ندارم

اگه دفع‌پروتین داشته باشی و عددش بالا باشه احتمالان. بستری میشی یه سری دارو باید مصرف کنی نمک حدف کن کلان اگه پاهات ورم داره بزار تو اب سرد سرکه

کار خاصی نمیشه کرد . ورم فشار بالا و علائم دیگه داشتی حتما برو بیمارستان . منم دفع پروتئین دارم

انشالله نداشته باشی
ورم داری ؟؟؟

عزیزم هنوزت بیمارستانی

اطلاعی از این ندارم من دادم این ازمایش دفع پروتئین نداشتم

سوال های مرتبط

مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 مامان کنجد🎀🧚🏻‍♀️🎀 ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری