۴ پاسخ

ما سه نفری پسرمو نگهش داشتیم 😂😂

من برای عید بردم
اره نشسته بود خداروشکر همکاری کرد
فقط رفتنی اسباب بازی مورد علاقشو ببری که سرگرم بشه

من هفته پیش بردم؛ با اینکه کلا بدش میاد کسی با سرش ور بره و من خودمو آماده‌ گریه کردنش کرده بودم؛ ولی در کمااااال تعجب خییییلی خوب همکاری کرد🥹!!!! در حدی که نمیخواست از آرایشگاه بیرون بیاد😂😂😂
اینم بگم که کتاب خییلی دوست داره و براش برده بودم و میخوندم واسش

منم بردم فقط با قیچی تو بغلم نشست ، پر مو شدم
پستونکش هم می‌خورد و فیلم نگاه می‌کرد

سوال های مرتبط