من شنیدم زایمان طبیعی از همون لحظه میتونی گن ببندی اما برا سزارین حدااقل ده رو بعد باید ببندی زودتر نه
و اینکه درروز سه ساعت اینا ببندی کفایت میکنه
من صبح تا شب از روز سوم بستم
رها جون زایمان کردی؟؟ چرا نیستی پس؟ هر روز میام نگاه میکنم ببینم چیزی گذاشتی یا نه؟ زایمانت خوب بود؟ نی نی خوبه؟
نصف رو بخیه بقیش تا باسن کشیده بشه
من بدون گن اصن نمیتونم راه برم اما با گن خیلی راحتم
برای تو خو زوده🫠🫠بعداز ده روز ببیند
دکتر من گفت بعد از ۱۵ روز ببند هنوز نبستم
بعد گفت فقطم گن شورتی
نبند چسبندگی میگیری
دوستم زایمان کرده یه ذره شکمش هم نمونده گفتم چیکار کردی گفت کلن کن میبستم اصلا بازش نمیکردم گفت اولاش اذیت شدم ولی بعدش عادت کردم
دکتر من گفت گن نزن اصلا فقط شکم بند کشی مخصوص زایمان کل روز بستس بجز تایم ناهار و شام با خواب شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.