و یک سوال دیگه هفته ای یکبار میشه سونو انجام داد؟ ،🫣🤣🫠😔

۷ پاسخ

از هفته ۱۶ هروقت دلت خواست میتونی بری بهداشت صدای قلبشو برات بزاره

من هر دوهفته یکبارمیرم واسه اینکه خیالم راحت بشه

ب نظرم ی دستگاه بخریم

والا من دلم میخواد هر روز برم😅

منم خیلی دلم می خواد برم سونو تا انتی ام ۲۱ روز مونده 🫠

وایییییی نههه عزیزم 😂😂 خیلی استزس داری هر بار تایپک تو میبینم. میگم داره دوران خوشو برا خودش تلخ میکنع گلم اگ این دوران خیلی استرس داشته باشی ممکن ی بچه ب دنیا بیاری ک پر از استزس باشه و بزرگی ب مشکل بخوره. کم کن اون استرس و قربونت برم 😘

اگ دکتر واجب بدونه آره ،منم دوقلو ام هر دو هفته باید برم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری