از هفته ۱۶ هروقت دلت خواست میتونی بری بهداشت صدای قلبشو برات بزاره
من هر دوهفته یکبارمیرم واسه اینکه خیالم راحت بشه
ب نظرم ی دستگاه بخریم
والا من دلم میخواد هر روز برم😅
منم خیلی دلم می خواد برم سونو تا انتی ام ۲۱ روز مونده 🫠
وایییییی نههه عزیزم 😂😂 خیلی استزس داری هر بار تایپک تو میبینم. میگم داره دوران خوشو برا خودش تلخ میکنع گلم اگ این دوران خیلی استرس داشته باشی ممکن ی بچه ب دنیا بیاری ک پر از استزس باشه و بزرگی ب مشکل بخوره. کم کن اون استرس و قربونت برم 😘
اگ دکتر واجب بدونه آره ،منم دوقلو ام هر دو هفته باید برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.