۴ پاسخ

اگه شیر خودت رو میدی اسپری لیدوکائین بزن استامینوفن بخور
اگه شیر خودت رو نمیدی ایبوپروفن بخور اگه عفونت کرده مترونیدازول با آموکسی سیلین بخور

منم پول درست کردن نداشتم رفتم سه تاش کشیدم
شیر بخور تا گشنگی تون برطرف بشه

قرص مترونیدازول و آموکسی‌سیلین با هم بخور....فک کنم هر هشت ساعت باشه از داروخونه بپرس...دمنوش بابونه هم خیلی خوبه

ژلوفن سبز بگیر بخور هرشش ساعت انی درد میندازه
ابغوره و زردچوبه قاطی کن با گوش پاکن بزن توش بذار توی دندونت نگ دار

سوال های مرتبط