۵ پاسخ

من همیشه یه بستنی کیکی اولویه ای چیزی که خوردنش راحته تو خونه دارم که تنبلیم میاد یه وقت نمیرم

بخاطر استرس های هست که میکشیم عزیزم
از گرما هم می‌تونه باشه
منم اونجورم

منم اینجوریم شدم پوست استخوان

کاش منم یه وقتایی میلم نکشه 🫠 من همیشه میل دادم زیادم دارم🤣

اول یه تیکه بیسکویت یا نون خشک بخر یکم درستت که شد غذا بخور
احتمالا استرسی هستی رو معدت اثر گذاشته

سوال های مرتبط