۵ پاسخ

اینجوری گرفتم من اگه به کارت اومد

تصویر

من همراه با اش دندونی گرفتم

تصویر

اینجوری گرفتم

تصویر

فردا میخواستم ببرمش بیرون پیک نیک طوری عکس بگیرم یه بادی میاد هوا چنان ابریه انقد سرده انگار اول زمستونه شانس من🫤

پسرم قطار داره میخوام دوتا شیرینی بزارم رو واگن قطارش با شمع 10

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۲ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی