۴ پاسخ

چیکار میکنن مگه

وای ما ام ازاین اشغالا داربم

زنگ زدم هیچ کاری برام نکردن، گفتن استشهاد محلی جمع کنید برین دفتر پیشخوان شکایت کنید

والا ما که له همین دلیل جابه جا شدیم هنوز ۸ ماه بود که اومده بودیم‌
همیشه می گم خدا لعنتشون کنه

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار❤ مامان آقا مانیار❤ ۱ سالگی
مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 ۱ سالگی