سلام دوستان
امروز درد بدی زیر شکمم سمت چپ حس میکنم طبیعیه آیا؟
تیر میکشه🙁

۷ پاسخ

اگه خیییلی زیادباشه قابل تحمل نیست طبیعی نیست... ولی درد مثل پریودی وقابل تحمله توهفته شماطبیعه من تا هفته 18 این دردهاروداشتم

من هر بار به دکتر گفتم زیر دلم درد میکنه گفت این خو باکیش نیس😂

منم دقیقا وارد این هفته شدم درد زیر دل گرفتم دردش با درد پریودی فرق داره
دکترم شیاف نوشته با قرص دوفامد ولی میگ از این هفته چون بچه رشدش زیاد میشه رحم داره جا باز می‌کنه طبیعیه

منم از دیروز دارم😑سمت راستم بیشتره

منم اون روز تا شب زیر دلم سمت راست تیر میکشید فک کنم طبیعیه

منم تو هفته شما داشتم درد زیر شکم خیلی

درد خیلی زیاد غیر طبیعبه با دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قلبم🤍🌱 مامان قلبم🤍🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامي فندوقی مامان مامي فندوقی ۵ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری