اگه خیییلی زیادباشه قابل تحمل نیست طبیعی نیست... ولی درد مثل پریودی وقابل تحمله توهفته شماطبیعه من تا هفته 18 این دردهاروداشتم
من هر بار به دکتر گفتم زیر دلم درد میکنه گفت این خو باکیش نیس😂
منم دقیقا وارد این هفته شدم درد زیر دل گرفتم دردش با درد پریودی فرق داره
دکترم شیاف نوشته با قرص دوفامد ولی میگ از این هفته چون بچه رشدش زیاد میشه رحم داره جا باز میکنه طبیعیه
منم از دیروز دارم😑سمت راستم بیشتره
منم اون روز تا شب زیر دلم سمت راست تیر میکشید فک کنم طبیعیه
منم تو هفته شما داشتم درد زیر شکم خیلی
درد خیلی زیاد غیر طبیعبه با دکترت مشورت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.