خانما زیر شکمم سمت چپ یکم میکشه
یا تیر میزنه
طبیعیه ؟

۲ پاسخ

اره طبیعیه

واس منم یه قسمت زیر شکمم بود دکتر گفت رحم داره جا باز میکنه چیزی نیس اما اگه دردش زیاد و ادامه دار شد باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلبم🤍🌱 مامان قلبم🤍🌱 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان مامي فندوقی مامان مامي فندوقی ۵ ماهگی
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهفتم بارداری