۷ پاسخ

من اولین بار که خریدم این مقدار درست کردم روش کامل نخوندم دخترمم اصلا نخورد همشو ریختم چون روش نوشته باقی مانده رو دور بریزید خلاصه بعدش دیدم نوشته برا دفعه اول از یه قاشق شروع کنید دیگه همیشه همین مقدار درست میکنم چون گاهی اوقات میخوره گاهی اوقاتم نمیخوره

من یه قاشق سرلاک میریزم با سه چهار قاشق اب اگه خورد دیگه درست میکنم اگه نخورد میریزم دور

۹تا خیلیهههه ادم بزرگم نمیتونه بخوره😂
خودت ۲ یا۳ تا قاشق متوسط سرلاک بریز بعد اب ولرم بریز هم بزن تا مث فرنی بشه یکم وایسا ببین اگه بافتش خوبه بده بخوره.
دفعه های بعد ببین میلش چجوریه اگه کم بود بیشترش کن اگه زیاد بود کمترش کن.

چرا زیاده من اوایل با ۳ پیمانه و ۵۰ میل آب درست می‌کردم الان دوبرابرش کردم

ن خیلییی کمتر

چشمی درست گن

زیاده من پسرم سه پیمانه بیشتر نمیخوره

سوال های مرتبط