۳ پاسخ

شیر ده دقیقه اول که بچه مک‌میزنه فقط برای رفع تشنگیه، و آبه، ده دقیقه دوم چربه و برای رفع گرسنگیه،‌برای همین‌میگن بچه باید ۲۰ دقیقه زیر سینه‌باشه، و اینکه بذار یه سینت کامل تخلیه‌بشه‌بعد اون یکی سینه رو بهش بده

هم خودت مکملاتو بخور، کلسیم ، ویتامین دی، آهن
هم‌اینکه میتونی قرص شیرافزا روزی سه بار بخوری
خرما، آجیل، آبگوشت، ماهی ، کله پاچه ، مصرف روغن حیوانی

دقیقا منم

سوال های مرتبط