شیر ده دقیقه اول که بچه مکمیزنه فقط برای رفع تشنگیه، و آبه، ده دقیقه دوم چربه و برای رفع گرسنگیه،برای همینمیگن بچه باید ۲۰ دقیقه زیر سینهباشه، و اینکه بذار یه سینت کامل تخلیهبشهبعد اون یکی سینه رو بهش بده
هم خودت مکملاتو بخور، کلسیم ، ویتامین دی، آهن
هماینکه میتونی قرص شیرافزا روزی سه بار بخوری
خرما، آجیل، آبگوشت، ماهی ، کله پاچه ، مصرف روغن حیوانی
دقیقا منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.