من با تامین اجتماعی غربالگری شد ۲۹۰۰
سونو ان تی شد ۲۶۰۰
سونو داپلر شکمی هم نوشته بود اونم ۳ تومن
سونو آن تی ۲۸۰۰دادم و غربالگری اول ۱۱۰۰دومیه باید شنبه برم
غربالگری ازاده
آزاد حساب میشه برای من سونو ۳۰ تومن بود ازمایشم ۱۷۰۰
من با بیمه تامین اجتماعی سونو ۱۱۰۰ دادم آزمایش ۱۲۹۰
سونوی غربالگری برا من آزاد ۴ میلیون شد
مال منو اصلا بیمه قبول نکرد گفتن آزاده سونو ۲ تومن آزمایشش هم یک و هفتصد
سوال منم همینه
اگر میدونید لطفا بگید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.