من شمال امروز رفتم با ازمایشش ۶۵۰۰ شد. یعنی ۴۵۰۰ سونو ۲ هم ازمایشش دادم بی وجدانا خیلی گرون کردن. گفتن ازاده میتونی زنگ بزنی چند جا هر جا بیمه حساب میکنن یا کمتره بری
من جاهایی که وقت گرفتم سونو بهم گفت ۳ ملیون و خوردهای نزدیک ۴ملیون میشه آزمایشش هم ۱.۷۵۰
۶ هفته پیش
سونو ۱۷۰۰
آزمایش ۱۱۰۰
بهترین جاها هم رفتم
من رفته بودم پارسال کلینیک نسل فردا ۲ و خورده سونو و ازمایشش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.