۴ پاسخ

من شمال امروز رفتم با ازمایشش ۶۵۰۰ شد. یعنی ۴۵۰۰ سونو ۲ هم ازمایشش دادم بی وجدانا خیلی گرون کردن. گفتن ازاده میتونی زنگ بزنی چند جا هر جا بیمه حساب میکنن یا کمتره بری

من جاهایی که وقت گرفتم سونو بهم گفت ۳ ملیون و خورده‌ای نزدیک ۴ملیون میشه آزمایشش هم ۱.۷۵۰

۶ هفته پیش
سونو ۱۷۰۰
آزمایش ۱۱۰۰
بهترین جاها هم رفتم

من رفته بودم پارسال کلینیک نسل فردا ۲ و خورده سونو و ازمایشش

سوال های مرتبط

مامان دارا مامان دارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محیااا مامان محیااا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شمامه مامان شمامه هفته سی‌وچهارم بارداری