من کره نارگیل از شیدل خریدم مشهد بود ب اینستاش سفازش میدادم
من خودم درست کردم. نارگیل پوستشو گرفتم و رنده کردم گذاشتم روی بخاری خشک که شد ریختم توی دستگاه آسیاب ریز شد
من خودم درست میکنم
من نارگیل رو با آب جوشیده سرد داخل میکسر کاملا پودر کردم تخته ای کردم داخل فریزر وقتی یخ زد به صورت قالبی برش دارم اندازه خوبه قند هر بار یکی دو تا میریزم داخل فرنی ش
من خودم درست کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.