۵ پاسخ

من کره نارگیل از شیدل خریدم مشهد بود ب اینستاش سفازش میدادم

من خودم درست کردم. نارگیل پوستشو گرفتم و رنده کردم گذاشتم روی بخاری خشک که شد ریختم توی دستگاه آسیاب ریز شد

من خودم درست میکنم

من نارگیل رو با آب جوشیده سرد داخل میکسر کاملا پودر کردم تخته ای کردم داخل فریزر وقتی یخ زد به صورت قالبی برش دارم اندازه خوبه قند هر بار یکی دو تا میریزم داخل فرنی ش

من خودم درست کردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 ۱۶ ماهگی